Generelle oplysninger

Svedekassen
Rådhustorvet 10
6400 Sønderborg
CVR nr.: 38 49 17 25
Email: post@svedekassen.dk

Betaling og levering

Ved oprettelse af medlemskab godkender kunden, at Svedekassen er berettiget til løbende af gennemføre transaktioner på kundens betalingskort i mellemskabets løbetid.

Transaktionen gennemføres på sidste bankdag før en ny betalingsperiode påbegynder.

Efter hver enkelt gennemført betalingstransaktion fremsendes kvittering til den e-mail adresse, der er oplyst under oprettelsen af medlemskabet.

Der modtages betaling fra følgende korttyper: Dankort, MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron, American Express, JCB og China UnionPay.

Opsigelse af abonnementsaftaler, fornyelse og sletning af kortoplysninger foretages via medlemslogin fra forenings hjemmeside.

Onlinebestilling er åben hele døgnet på vores hjemmeside.

Når du har afsluttet oprettelsen og betalingen betragter vi medlemskabet som leveret. Du får en kvittering på mail med dit medlemsnummer og kode.

Et gyldigt medlemskab af Svedekassen er først indgået, i det en prøvetime er gennemført med en af vore instruktører.

Ophør/Opsigelse

Ønsker du ikke længere medlemskab af Svedekassen, skal du sende os en mail, hvori du angiver dine kontaktoplysninger inklusiv medlemsnummer og ophørsdato.

Der vil i forbindelse med udmeldelse ikke blive refunderet betalt kontingent.


Fortrydelsesret

Du har mulighed for at fortryde købet og annullere medlemskabet inden 14 dage efter købsdatoen.

Det sker ved henvendelse på post@svedekassen.dk - husk at oplyse dit medlemsnummer.

Hvis du gør brug af fortrydelsesretten, har Svedekassen ret til at kræve forholdsmæssig betaling for den periode, hvor du har brugt medlemskabet.